FANDOM

Historia Republiki Genui Historia Republiki Genui zaczęła się 16 kwietnia 2011r. , ale już wczesniej powstawały wstępne projekty stworzenia mikronacji.

Republika Genui była w XI wieku niepodległym państwem włoskim, istniejacym do 1797r. W tym też roku, Republika została zdobyta przez' Napoleona Bonaparte', i jego wojska. Po 214 latach nieistnienia, Republika odradza się, a rzady obejmuje prezydent , Reiner Quadil. , Stwarza On Ministerstwa: Sprawiedliwosci, Spraw Wewnętrznych i Administracji, Pracy i Polityki Społecznej, Finansów, Kultury, Sportu i Dziedzictwa Narodowego oraz Edukacji i Szkolnictwa Wyższego.

Wraz z nowo wybranym rzadem stara się przywrócić potęgę Republiki, która polega na stworzeniu konserwatywnej gospodarki, handlu.

Stolica Republiki jest Genua miasto położone w północno-zachodniej częsci Włoch. Genua stała się ogromnym osrodkiem europejskiej kultury, jak i portem morskim. Miasto jest silnie rozwinięte ekonomicznie i jest jednym z głównych centrów gospodarczych kraju.

Drugim miastem znajdujacym się na terenie Republiki Genui jest Salerno , znajdujace się nad zatoka Morza Tyrreńskiego. W czasach starożytnych Salerno było kolonia rzymska. Dzis staramy się rozwinać tam gospodarkę, by miasto nabrało znaczenia kulturowego. Od południa Salerno otacza rzeka Basento , która liczy 141km.

Niedaleko stolicy znajduję się jezioro Garda , jedno z najpiękniejszych i najczystszych jezior kraju. Okolica jeziora jest regionem turystycznym z licznymi kurortami i miejscowosciami turystycznymi. Kolejnym pięknym jeziorem Republiki jest jezioro Molveno , które łaczy się z rzeka Sarca , będaca dopływem jeziora Garda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki